Συμβουλές για να έχετε ευχαριστημένους τους πελάτες κομμωτηρίου σας



Πελάτης εννοείται αυτός που αγοράζει τακτικά, δηλαδή επισκέπτεται συχνά το κομμωτήριο και αγοράζει τα περισσότερα είδη υπηρεσιών και παροχών μας


Σίγουρα πελάτης είναι και εκείνος που επισκέπτεται πιο αραιά το κομμωτήριο, αλλά δεν είναι αυτός που θα μπορέσει να κρατήσει μια επιχείρηση υγιή, γιατί απλά συμβάλει στην ανάπτυξη της επιχείρησης μας


Χρειαζόμαστε κυρίως την πρώτη κατηγορία πελατών σε όσον το δυνατόν μεγαλύτερο ποσοστό για να είναι η επιχείρηση μας περισσότερο βιώσιμη και κερδοφόρα.



Αυτή είναι και η διαφορά ποιότητας που έχουν κάποιες επιχειρήσεις κομμωτηρίων σε σχέση με άλλες.


Μια άλλη έννοια πολύ σημαντική είναι, ότι πελάτης είναι αυτός με τον οποίο μπορείς να διαπραγματευτείς..


Τι σημαίνει αυτό; Ο πελάτης που είναι ανοικτός σε προκλήσεις, μόδα, νέες τάσεις κλπ.


Σίγουρα το σημείο αυτό δεν εξαρτάται μόνο από τον πελάτη, αλλά κατά το ήμισυ εξαρτάται και από εμάς, δηλαδή πως διαχειριζόμαστε τον πελάτη


Χρειάζεται εκπαίδευση στην επικοινωνία μας με τους πελάτες, γιατί άλλαξαν τα δεδομένα στην επικοινωνία.


Τους  πελάτες σήμερα θα προσπαθούσαμε να τους εντάξουμε σε κάποιες κατηγορίες, αν και είναι δύσκολη η κατηγοριοποίηση, εντούτοις θα λέγαμε ότι κατατάσσονται σε 4 κατηγορίες..



Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που πρέπει να λάβουμε υπόψη είναι ο προσανατολισμός του πελάτη



1. Αυτοί που αντιλαμβάνονται και αναγνωρίζουν την σχέση ποιότητας και τιμής

2. Αυτοί που λειτουργούν με βάση το ηθικό, δηλαδή αυτοί που δένονται συναισθηματικά με την επιχείρηση

3. Αυτοί που είναι ιδιόρρυθμοι λόγω χαρακτήρα και θέλουν μια πιο προσωποποιημένη επικοινωνία και διαχείριση

4. Αυτοί που είναι απαθείς και δεν ενδιαφέρονται, γιατί απλά επιλέγουν βάση μόνο τιμής, ψυχολογίας και λειτουργούν παρορμητικά ( η πιο δύσκολη ομάδα )

Εσείς σαν επιχειρηματίες πρέπει να προσπαθήσετε να χτίσετε ένα πελατολόγιο πάνω στις 3 πρώτες κατηγορίες και να μη επηρεάζεστε από την 4η κατηγορία η οποία δεν συμβαδίζει πολλές φορές με την φιλοσοφία σας.



Υπάρχουν πελάτες που προσανατολίζονται βάση της παροχής της υπηρεσίας που λαμβάνουν, οι πελάτες που προσανατολίζονται βάση των εμπειριών που έχουν, οι πελάτες που προσανατολίζονται βάσει της τιμής και οι πελάτες που προσανατολίζονται βάση του brandname της επιχείρησης.

Εσείς σαν επιχειρηματίες θα πρέπει να αναπτύσσετε την επιχείρηση σας, προς όλες τις κατευθύνσεις, γιατί διαφορετικά θα προσελκύετε μόνο μία ή δύο κατηγορίες πελατών

Με λίγα λόγια θα πρέπει να χτίζετε το όνομα σας, να φαίνονται οι τιμές σας κανονικές σε σχέση με την ποιότητα, να παρέχετε υψηλών προδιαγραφών υπηρεσίες και το πιο βασικό να δημιουργήσετε εμπειρία υψηλών προσδοκιών στην επικοινωνία σας με τους πελάτες κατά την ώρα που βρίσκονται στο κομμωτήριο σας.

 

Ελπίζουμε με την επιχειρηματική μας αρθρογραφία να συμβάλλουμε στην καλύτερη ενημέρωση και συμβουλευτική σας σε θέματα που απασχολούν κάθε επιχειρηματία κομμωτή.